Follow me :)

Jangan marah dia . Tapi kalau dia marah orang tak apa .

Tuesday 29 October 2013

ANGAH :)


AKU YG ADA TAHILALAT KAT TEPI HIDUNG TU .

  • Aku dilahir kan dalam keluarga yang sederhana.
  • Yeah , aku anak kedua yang comel tu .
  • Dalam family aku yg paling nakal . *bukan jahat
  • Dalam adik beradik aku ada 4 perempuan dan seorang lelaki.
  • Aku perempuan tau , walau pon ganas.
  • Aku memang panas baran.
  • Ramai tau yg tak puas hati dengan aku.
  • Kat sekolah tadika budak perempuan taknak kawan dgn aku .
  • Sebab aku suka pakai seluar .
  • Kat sekolah rendah aku pendiam .:)
  • Tapi kat sekolah menengah aku dicop jahat dalam kelas . 
  • Maybe sebab aku jarang p sekolah .
  • Yang penting aku tak suka gosip .
  • Tetiba aku masuk poli ada org kata aku kata kat orang pulak.
  • Hishh , pantang betul aku dgr ayat tuuu .
  • Angah tak suka kacau org .
  • Kecuali ada org yang kacau angah .

No comments:

Post a Comment